מחפשים דרכים להוזיל את עלויות החשמל שלכם?

להלן רשימה של טיפים מעודכנים שיעזרו לכם לחסוך בחשמל ולחסוך בהוצאות שלכם.

איך לחסוך בהוצאות החשמל בבית

דרכים קלות לחסוך בחשבון החשמל שלכם

להלן מספר דרכים פשוטות ויעילות בהן ניתן לחסוך כסף ולחסוך חשמל כיום:

כבו מכשירים שאינם בשימוש

בטח שמעתם את זה כמה פעמים, אבל זה לא הופך את זה לפחות נכון או מועיל. הטלוויזיה, המחשב והסטריאו שלכם יכולים להיות זוללי אנרגיה עצומים כאשר אינם בשימוש. אותו אור קטן שנשאר דולק אומר שהפריטים האלה עדיין צורכים כוח.

החליפו את מסנני האוויר של מיזוג האוויר בתדירות גבוהה יותר

אתם  בוודאי שומעים על  הרבה עצות לגבי חיסכון בכסף בחשמל על מערכת המיזוג בבית שלכם כי זה אחד מזוללי החשמל הגדולים ביותר. ככל שהמערכת עובדת קשה יותר, כך היא זקוקה ליותר כוח, לכן עליכם לעשות כל שביכולתכם בכדי לשמור על פעולה חלקה.

השארת פתחי אוורור פתוחים למקסימום זרימת האוויר וניקוי או החלפת פילטרים באופן קבוע משפיעים ביותר על היעילות של המזגן שלכם.

ככל שהפילטר נקי יותר, צריכת האוויר גדולה יותר והמערכת שלכם תעבוד טוב יותר.

הפעלת המזגן

בעת הפעלת המזגן הקפידו לכוון את הטמפרטורה בקיץ ל- 25 מעלות צלסיוס בחורף ל-20-18 מעלות. כמו כן, דאגו לאטימה טובה ויעילה של הבית.

 

עברו לנוריות לד כדי לחסוך בחשמל

נורות LED יורדות במחיר בצורה דרמטית וזה טוב עבורכם ביותר מדרך אחת. נורית ה- LED המקבילה ל -60 וואט משתמשת רק בתשעה וואט חשמל, כאשר ה- CFL הממוצע שלכם (אור פלואורסצנטי קומפקטי) באותה שקילות משתמש ב -13 וואט. זה אולי לא נראה כמו הרבה, אבל זו הפחתה מלאה של 30% בשימוש בחשמל לכל נורת לד. כאשר אתם מחשיבים את מספר הנורות בבית שלכם, זה חיסכון בעלויות שלא ניתן להתעלם ממנו.

 

קנו מכשירי חשמל יעילים אנרגטית

כל מכשיר חשמלי מגיע עם דירוג יעילות. דירוג זה מסמל את יעילותה של תפוקת האנרגיה ולמעשה כמה חסכוני מכשיר זה.

מכיוון שמוצרי החשמל מהווים כ -20 אחוזים מהשימוש החשמלי הממוצע של משק הבית, בחירת ציוד החוסך חשמל יכול באמת להשפיע רבות על המאמץ שלכם לחסוך בחשמל מבלי שתצטרכו לעשות שום דבר אחר.