זרימת החשמל הנכונה יכולה לעזור לכם לחסוך הרבה כסף ולהימנע מכאבי ראש רבים. החשמלאים שלנו בחשמלאי בחיפה – אבי עבודות חשמלאי מומחים בהתקנה ועיצוב תעלות חשמל. הם יכולים לעשות זאת בצורה מקצועית, המותאמת לצרכיכם האישיים והכל במחירים משתלמים במיוחד.

התקנת תעלות חשמל

כיצד מתקינים תעלות חשמל בבית?

צינור החשמל הוא המקום בו החוטים עוברים מלוח החשמל לאזורים שונים בבית. זו הסיבה שחשוב להתקין תעלות חשמל כראוי. חוטי נחושת עטופים בפלסטיק, מה שאומר שאם הם מתחממים יותר מדי, הפלסטיק יימס, והחוטים עלולים להינמס – דבר מסוכן ביותר. תעלות חשמל איכותיות יכולות להתאים לאירועים אלה. הם גם יבודדו את החוטים וימנעו זליגת חשמל גם אם הם נמסים. תוכלו גם להשתמש בצינורות חשמליים להעברת נתונים מרכז התקשורת למחשבים והתקנים אלקטרוניים אחרים, או להתקנת אזעקות.

מתי מומלץ להתקין תעלות חשמל?

אנו ממליצים להתקין תעלות חשמל בעת שיפוץ או הובלה של דירה, עסק או משרד. זוהי עבודה מסובכת הכוללת תכנון מקיף וחיווט כל החוטים הקיימים ללוח החשמל וכן חציבה בכדי להתקין את תעלות החשמל בקירות או מתחת לרצפה.

בחירת חומרי גלם להתקנת תעלות חשמל

ישנן אפשרויות רבות לקווי תקשורת ותעלות חשמל כיום. לכל אחד יש יתרונות וחסרונות. בעת תכנון מערכות חשמל חדשות, אנו בוחנים תחילה את הצרכים שלכם לפני שמחליטים על סוג וגודל צינורות חשמל. ריכזנו רשימה מלאה של כל אפשרויות צינור החשמל הזמינות כדי לעזור לכם להתחיל.

צינור כפיף לחשמל

זהו הצינור הנפוץ ביותר בצינורות החשמל בשטח. צינור זה עשוי מפלסטיק בצפיפות נמוכה המעניק לו גמישות ושידור חלק של תקשורת וחוטי חשמל. צינור זה מעכב בעירה וניתן להעביר אותו דרך קירות ותקרות מכל סוג שהוא.

צינורות קשיחים

בשונה מהצינור כפיף, צינורות קשיחים מיוצרים כמקשה אחת קשיחה וניתנים להתקנה חיצונית ישירות על הטיח.

צינור ספיראלי לחשמל

הצינור הספיראלי גמיש מאוד ומשמש לתיעול כבלי חשמל ומתאים לחיבורים ניידים ולחיבור קופסאות הסתעפות.

צינורות שרשוריים

צינורות אלה נראים דומים מאוד לצינור הכפוף ומשרתים אותה מטרה: הם מתעלים חוטי תקשורת וכבלי חשמל בכל סוגי הקירות והתקרות. הצינור מיוצר מחומר מעכב בעירה גמיש המאפשר השחלה חלקה של כבלי חשמל ותקשורת.

תעלות אלומיניום לתשתיות חשמל ותקשורת

תעלות אלה יקרות יותר ומעוצבות, וניתן למצוא אותן בבנייני משרדים יוקרתיים ובמוסדות אחרים. התקנת קליק מאפשרת חיבורים מהירים בין חלקים שונים של צינור חשמלי מאלומיניום. לתעלות אלו תכונות בטיחות הארקה מובנות ונקודות עיגון במרחקים שונים השומרים על רציפות הארקה.

סוגים שונים של תעלות PVC לחשמל

ישנם שלושה סוגים של תעלות מ- PVC שניתן להשתמש בהם לאספקת פתרונות הובלת תקשורת וחשמל לצרכים שונים.

תעלות מחולקות

בתוך תעלה אחת יש שתי תעלות. לתעלות אלה יש פס אמצעי המפריד בין שני התעלות. הוא מאפשר העברת חוטי חשמל ותקשורת להתקנת גופי תאורה באותו צינור. זהו פתרון אידיאלי לעסקים קטנים ולמשרדים שאין להם הרבה כבלים.

תעלות עם פס דבק

תעלות קטנות ופשוטות אשר משמשות להעברת חוטי חשמל או חוטי תקשורת. בדרך כלל התעלות האלו יותקנו בהתקנה עצמית מכיוון שהן קטנות ולרוב ישומשו להארכת תעלות אחרות או להתקנות זריזות ברחבי הבית או העסק.

תעלות מיוחדות

תעלות מעוצבות מעוגלות אשר מאפשרות הולכה של חוטי תקשורת וחשמל. אידיאליות למשרדים בהם התעלות יהיו גלויות לכולם.