רכשתם בית חדש? מזל טוב! כדי שהבית שלכם יהיה פונקציונלי, תחילה עליך לחבר אותו לחשמל. למרות שזה תהליך ממושך, אם הוא נעשה נכון, הוא יהיה מהיר ויעיל.

חיבור חשמל לדירה חדשה

כיצד חברת חשמל מחברת חשמל לדירה חדשה לגמרי?

נניח שהבית החדש שלכם הוא חלק ממספר גדול של מבנים קיימים באזור והם כבר מקבלים מאספקת חשמל תקינה. אין זה אומר בהכרח שניתן לחבר את הבית החדש שלכם לרשת החשמל באופן מיידי. ייתכן שיש בה הרבה עומס וייתכן שידרשו להוסיף או לשנות רכיבים חדשים. חיבור רשת קיים מהווה נקודת התחלה טובה, אך אינו מבטיח חיבור מהיר.

כיצד אוכל לקבל היתר חיבור לחשמל לדירה חדשה?

לפני שתגישו את הבקשה לחיבור לחשמל, עליכם לקבל היתר בנייה או אישור להתחלת עבודות לאספקת חשמל למבנה(טופס 2) על מנת להתחיל בעבודות אספקת חשמל לבית שלכם. ללא אישורים אלה, חברת החשמל לא תוכל לחבר את הבית שלכם לחשמל.

לאחר שקיבלתם את כל האישורים, אנו ממליצים לך להזמין שירות לחיבור חשמל לדירה החדשה שלכם. תהליך זה יכול להימשך זמן רב וחברת החשמל תצטרך מספיק זמן כדי להריץ בדיקות בכדי לעמוד במועד הנוח לכם לחיבור הדירה לחשמל.

אילו טפסים יש למלא כדי לבקש חיבור לחשמל לדירה חדשה?

חשמל הוא עסק מסוכן. החוק הישראלי דורש מחברות החשמל לבקש את המידע הבא:

  • טופס 2 (היתר בנייה מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה)
  • גודל החיבור המבוקש
  • תכנית חשמל של הבית אותו מבקשים לחבר לחשמל

תיאום עם טכנאי לחיבור דירה או בית חדשים לחשמל

מכיוון שרשת החשמל פועלת בין גופים רבים ושונים ולכן יש צורך לתאם את חיבור הבית שלכם לחשמל כדי להימנע תקלות וליישר קו עם כולם.  מכיוון שגופים אלה שונים, תיאום טכני לוקח זמן וזה יכול לקחת בערך 30 ימי עבודה.

חיבור דירה חדשה לחשמל על ידי חשמלאי

אחרי שהחשמלאי תכנן את מערכת החשמל אשר בבית שלכם, יש להגיש את התוכנית לחברת החשמל כדי שהיא תוודא שהיא בטוחה לשימוש. לאחר שקבלתם אישור עקרוני, יגיע אליכם בודק מטעם חברת החשמל אשר יבחן את החיבורים ואת תכנית החשמל בצורה פרונטלית, יאשר אותה באופן סופי  (או שימצא ליקויים שיעכבו את מתן אישור חיבור הדירה לחשמל) ואז תוכלו להתחבר לרשת החשמל.

מה המחיר של חיבור חשמל לדירה חדשה?

עלות חיבור החשמל לבית חדש תלויה בגורמים רבים, כולל גודל הפרויקט ומורכבותו, כמו גם האם מדובר בהקמה או שיפוץ של מערכת חשמל קיימת או חדשה, סוגי פאזי והתהליך מול חברת החשמל.

מחפשים הצעת מחיר עבור חיבור הדירה שלכם לחשמל?

החשמלאים שלנו בחשמלאי בחיפה אבי עבודות חשמל חיברו עשרות דירות לחשמל ולכן כל מה שנותר לכם לעשות הוא להתקשר אלינו ולהתחיל את התהליך עם שירות מעולה ומחירים משתלמים במיוחד!