שירות הגדלה מאחד פאזי לתלת פאזי

חשמלאי בחיפה -אבי עבודות חשמל, עבודות חשמלאי מוסמך ומורשה, הגדלה לתלת פאזי ועוד.

אנו מספקים את שירותי החשמל המקצועיים ביותר ובמחירים הכי אטרקטיביים לכל כיס. מוזמנים ליצור עמנו קשר עוד היום בעבור הצעת מחיר קונקרטית ותהליכי עבודה מקצועיים למשעי.

חשמלאי בחיפה -אבי עבודות חשמל, מספקים שירותי חשמלאות באזור מגורכם, כולל אחריות והמון ניסיון מקצועי. במקרים רבים, אנשים צורכים חשמל באמצעות מכשירים חשמליים עוצמתיים ורבים בבית, מה שלרוב יצריך את השדרוג של מערכות החשמל בבית. במקרים שבהם אתם חווים עומס על מערכות החד-פאזיות שלכם, בהחלט יהיה מומלץ לבדוק את האפשרות של מעבר למערכות חשמל תלת-פאזיות (3 פאזות).

שירות הגדלה מאחד פאזי לתלת פאזי

מה ההבדל בין חיבור אחד פאזי לתלת פאזי?

באופן עקרוני, ההבדל מתבטא ביכולת של מערכות החשמל להזין את מוצרי החשמל באנרגיה החשמל. מאחר שמערכות חשמל חד פאזיות מסוגלות לעמוד בעומס של עד 25 אמפר (240 וואט), במקרים רבים יהיה צורך במערכות תלת פאזיות אשר מסוגלות לייצר 75 אמפר. חשוב לדעת, מכשירי חשמל יכולים לצרוך גם 2,000 וואט ויותר.

מהו חיבור תלת פאזי ומתי יש להשתמש בו?

כמו שציינו כאן למעלה, חיבור תלת פאזי הוא חיבור חשמל אשר מסוגל לייצר אנרגיית חשמל ולהזינה במוצרי החשמל בבית. כשהמערכת היא תלת פאזית, אותה אנרגיה תהיה קבועה ואחידה, יציבה וללא "קפיצות" של השלטר במבנה. יהיה צורך להשתמש בחיבור תלת פאזי כאשר ישנו ריבוי של מכשירי חשמל בבית, מה שמצריך מערכות חשמל חזקות.

image-20
image-21

איך תדעו אם יש לכם חיבור תלת פאזי?

אם אתם מעוניינים לדעת באם בביתכם ישנו חיבור תלת פאזי או חד פאזי, אתם יכולים להסתייע בחברת חשמלאי בחיפה -אבי עבודות חשמל עבודות חשמלאי מוסמך ועם אחריות מלאה. אם אין לכם הסמכה בתחום החשמל, לעולם אל תנסו לבדוק לבד את מערכות החשמל במבנה. הימנעו מסיכון מיותר, מדובר גם בסכנת חיים אמיתית במקרים מסוימים.

אנו מעניקים שירות אמין ומקצועי על ידי חשמלאים מוסמכים

חשמלאי בחיפה -אבי עבודות חשמל, מספקת שירותי חשמלאים מוסמכים ומורשים בלבד, בהתאם לתקני הבטיחות ונהלי הבטיחות המחמירים ביותר. אתם מוזמנים לקבל מאיתנו את הצעת המחיר המקצועית והמהימנה ביותר.

מתי צריך לעבור לתלת פאזי?

אם החשמל בדירתכם "קופץ" כל שני וחמישי, אכן כדאי להתחיל לבדוק את הנושא של מערכת חשמל 3 פאזות. כנראה שאתם חווים עומס על מערכות החשמל שלכם. בשלב זה, יהיה מומלץ וכנראה נדרש לעבור לתלת פאזי.

image-22
חשמלאי בחיפה
תלת פאזי 40

אם אתם לא מעוניינים לעבור, או לא יכולים מבחינת התשתיות לעבור לתלת פאזי, יש בפניכם את האפשרות לעבור למערכת תלת פאזי 40. זהו שדרוג של מערכת החשמל ומבלי לעבור לתלת פאזי באמת. תוכלו לקבל ולהנות מייצור חשמל של 40 אמפר.

image-14
אנו מעניקים אחריות מלאה על כל העבודה

חשמלאי בחיפה -אבי עבודות חשמל מעניקים אחריות מלאה על כל עבודות החשמל. אנו מבצעים עבודות חשמל מסוגים רבים ונוספים, וזאת מלבד השירות של מעבר לתלת פאזי. צרו עמנו קשר עוד היום וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית. בהצלחה!