שירות החלפת לוח חשמל

החלפת לוח חשמל מבצעים אך ורק בסיועם של מקצוענים אמיתיים, צוותי חשמלאים מוסמכים ומורשים להחלפות לוחות וארונות חשמל.

אנו מזמינים אתכם להסתייע בחברת חשמלאי בחיפה – אבי עבודות חשמל ובעבור תיקוני מערכות חשמל, החלפת לוחות חשמל ועוד.

כולנו צורכים אנרגיית חשמל, כולנו משתמשים במכשירים חשמליים, ואף אחד מאיתנו לא מעוניין לחוות תקלות וקלקולים כאלו ואחרים במערכות החשמל שלנו. לכן, חשוב להקפיד על תקינות מערכות החשמל בבית, במבנה העסק או במבנה התעשייתי. אבי עבודות חשמל מבצעים החלפות של לוחות חשמל למשודרגים יותר, ככה שאתם תוכלו להנות מצריכת אנרגיית חשמל ללא "קפיצות" של השלטר, ללא עומסים כבדים וכו'.

שירות החלפת לוח חשמל

מהו לוח חשמל?

לוח חשמל, כשמו כן הוא, הינו מקור האנרגיה וההזנה של החשמל למוצרים חשמליים בבית. לוח החשמל בנוי ומותקן בהתאם ועל תשתיות החשמל בבית, ככה שבמקרים שאנשים משפצים דירות, הם "על הדרך" מחליפים גם לוחות חשמל. זאת, מכיוון שככה ניתן לחסוך בעלויות. אם כבר הבית "חצי מפורק", על הדרך יהיה מומלץ גם להחליף ללוחות חשמל טובים יותר וחדישים.

מהן הסוגים של לוחות חשמל?

בעוד שבמבנים ביתיים רבים קיימים לוחות חשמל סטנדרטיים, במבנים אחרים יהיו קיימים לוחות חשמל חזקים יותר, כדוגמת לוח החשמל התלת פאזי. מעבר ללוחות חשמל סטנדרטיים ולוחות חשמל 3 פאזות, ישנם גם לוחות חשמל 40 אמפר ולוחות נוספים שנחשבים נפוצים בארץ ובכלל.

image-16
image-17

מהם הגורמים המשפיעים על מחיר החלפת לוח חשמל?

חשוב לדעת, אחד הגורמים המשפיעים על החלפת לוח חשמל, הוא הגורם של מורכבות העבודה. אם יש צורך להחליף תשתיות חשמל שלמות, כמובן שעלות עבודת החשמל תהיה גבוהה בהתאם.

כמו שאמרנו קודם לכן, במהלך שיפוצים בדרך כלל מומלץ לבחון את תשתיות הבית השונות בכדי לבדוק אם יש צורך להחליפן. כך תוכלו לחסוך בכסף. מעבר לכך, כמובן שלוחות חשמל חזקים יעלו יותר מלוחות חשמל סטנדרטיים.

אנו מספקים ללקוח את הידע המקצועי המעמיק ביותר

אנו, בחברת חשמלאי בחיפה- אבי עבודות חשמל מוסמכים ומורשים, מספקים את הידע המקצועי המעמיק ביותר, וזאת לאחר שרכשנו אותו במשך 10 שנות וותק בתחום של עבודות חשמלאי מוסמך. אתם מוזמנים להסתייע בנו עבור עבודות חשמל מסוגים שונים, לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית ולהיעזר בנו גם עבור עבודות חשמל מורכבות.

image-18
צרו קשר ותטופלו בצורה הכי מקצועית ואמינה

אנו מוסמכים ומורשים, מספקים שירות מהימן ומקצועי בעל 10 שנות וותק. אנו מספקים ללקוחותינו מענה מושלם, מדויק ומהיר עבור כלל השירותים במערכות חשמל שונות, הוספת נקודות חשמל ועוד. צרו עמנו קשר עוד היום, קבלו הצעת מחיר אטרקטיבית לכל כיס וכיס.